Interviu cu Laura Zalenga ~ ART FEEDS YOU ~ project


ÃŽn sfârÈ™it proiectul despre care vă vorbeam Art feeds you (pentru mai multe detalii despre acest proiect,păstraÈ›i un ochi pe blogul meu,instagram,facebook) prinde contur,ceea ce mă bucură foarte tare,iar în postarea de astăzi o vom cunoaÈ™te mai bine pe Laura Zalenga,o persoană pe care eu o admir enorm.

Să vedem ce a răspuns Laura la întrebările mele:

Eu: Pentru oamenii care nu te cunosc,ce poți spune despre tine?
Laura Zalenga: Sunt Laura,născută în 1990,trăiesc în Munich,îndrăgostită nebunește de fotografie și călătorit spre oameni și locuri alături de camera mea.Ador stările (de spirit) și poveștile,emoțiile sincere și melancolia.


Eu: Cum a început pasiunea asta pentru fotografie?
Laura Zalenga: Privind înapoi,se simte ca și cum a fost dintotdeauna acolo.Nu este mereu așa? Știu doar că ochii mei s-au transformat în obiective.Mereu caut locuri,oameni,lucruri pe care să le fotografiez fără măcar să-mi dau seama.

Eu: Trebuie să îți spun că tu constant produci artă,deja știi asta,dar este greu pentru tine să îți găsești inspirația?
Laura Zalenga: Chiar depinde.În unele zile rezerva mea de inspirație este goală,iar în altele,explodează.Dar,chiar cred că totul are puterea de a ne inspira.Cuvinte,sunete,lucrurile din jur,oameni,arta,natura,locuri,lumini...



Eu: Ai un fotograf preferat?
Laura Zalenga: Se schimbă în fiecare săptămână.În ultimul timp,chiar îmi place Ben Zank.

Eu: Ce aparat foto folosești acum și care a fost primul?
Laura Zalenga: Am început cu un mic Nikon Coolpix și acum folosesc un Sony Alpha 7R II .



Eu: Crezi că aparatul foto este cel mai important lucru în fotografie? De ce mai ai nevoie?
Laura Zalenga: Cred că e unul dintre cele mai puțin importante lucruri.Ok,ai nevoie de un aparat,dar nu ai nevoie de cel mai scump aparat.Mai mult ai nevoie de o idee,un simț al culorilor,formă și compoziție.

Eu: Ce te-a făcut să fii atât de pasionată de portrete?
Laura Zalenga: Sunt pur și simplu fascinată de diversitatea frumuseții chipurilor.Dar de asemenea,iubesc poveștile pe care un om mic poate să le împărtășească într-o locație interesantă.



Eu: Ai lucrat la niște proiecte incredibile,ce ai învățat din această experiență?
Laura Zalenga: Foarte multe lucruri.Cel mai probabil faptul că eșecul este un element cheie pentru învățare.Faptul că a fi profesionist și prietenos e bine,dar să fii sincer cu tine este cel mai important lucru.


Recomand Grimm compact

Eu: Ce le-ai spune celor care s-au apucat acum de fotografie?
Laura Zalenga: Ce spun și ceilalți: Pozează mult. Nu poți deveni bun dacă nu practici.Descoperă ce îți place,ce te inspiră și ce ai vrea să transmiți.Apoi fă-o.Ascultă-te.Nu îi copia pe alții.Acceptă zile în care nu ai inspirație.Experimentează încontinuu....ar trebui să încep să fac câteva din lucrurile astea mai des din nou :D



Eu: Cum te simți în legătură cu acest interviu?
Laura Zalenga: Îmi place mult întrebarea numărul 6.Prea mulți oameni se focusează pe aparatură prea mult.O parte din pozele mele preferate le-am făcut cu acel micuț Nikon Coolpix la început.

Versiunea în engleză → Interview with Laura Zalenga


Printre clienții ei se numără: Lufthansa,FinnAir,Adobe,Maxmara,Die Zeit,Fiat
Mercedes Benz,Sky Arts,John Green,Patrick Eudeline,Volkstheater München,Nido,La Boite Theatre Brisbane.
Pozele sale au apărut în numeroase publicații,precum Vogue Italia și a participat la numeroase expoziții.De amintit și concursurile de fotografie la care a luat parte,în special cel din 2010 organizat de Nikon,unde a ocupat locul 8.




Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.