White as snow



RO: Sunt multe motive pentru care eu iubesc iarna.Mai ales atunci când vine vorba să ți se prelungească vacanța cu câteva zile din cauza ninsorii sau a gerului.Minunat.
Acum,că am făcut intro-ul pentru postare,pot să spun că tot ce îmi doresc în acest moment,e ca 2017 să fie cel mai bun an pentru toată lumea,să ne atingem scopurile și tot ce ne-am propus,dar să ne păstrăm integritatea intactă.
Să revenim la iarnă,care este liantul dintre ani È™i care ne însoÈ›eÈ™te foarte frumos cu temperaturi de -17,18,19℃ È™i aÈ™a mai departe.Nu mai vedem doar oameni îngheÈ›aÈ›i,ci È™i lucruri.
Pe lângă prietena mea Ploaia și Iarna îmi e prietenă pentru că zăpada are culoarea chipului meu,aproape 1 la 1,de aia și titlul "White as snow".
În continuare,mai aruncați un ochi pe blog și pe rețelele de socializare pentru că vor mai urma proiecte interesante și mai ales un mare ~focus~ pe proiectul ''Art feeds you'',poate viitoarea coperta de la Harper's Bazaar UK vă place,pentru că mie sigur da (hint).




EN: There are a lot of reasons why I love winter.Especially when it comes to extending the vacation with a few more days because of the snow or frost.Great.
Now that I made the intro of the post,I can tell that all I wish in this moment,is that 2017 to be the best year for everyone,to fulfil our purposes and all that we planned,but to leave our integrity untouched.
Let's go back to the winter,which is the link between the years and which accompanies us beautifully with temperatures of -17,18,19℃ and so on.We do not only see frozen people,but also things.
Besides my friend Rain,also Winter is my friend because the snow has almost the same color as my skin,that's why the title is "White as snow".*not only my skin,but also my coat.
Next up,keep following my blog and my social media because it will follow interesting projects and especially a big focus on my project "Art feeds you",maybe the next cover of the Harper's Bazaar UK magazine catches your eye,because mine is definitely caught (hint).





Mai multe detalii pe @impavidblog
Contact: alexandrablogger@yahoo.com

Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.