From Nottingham with love,



RO: Tocmai m-am întors din Marea Britanie și vreau să vă arăt câteva poze dintr-un oraș superb în care am fost,se numește Nottingham și este minunat. Îmi pare rău totuși că nu am reușit să ajung în Londra de această dată,însă am fost într-un oraș de suflet: Liverpool,unde probabil voi și locui anii următori. Vă voi povesti și despre Liverpool și despre experiența mea acolo într-o postare viitoare,dar deocamdată să ne rezumăm la Nottingham.

Nottingham este un oraș din regiunea East Midlands,UK. Se situează în Nottinghamshire și este al optulea oraș care face parte din coaliția English Core Cities Group. Nottingham are limite istorice bine definite și este a șaptea zonă urbană ca mărime, situată între Liverpool(unde btw a luat naștere trupa The Beatles) și Sheffield(unde btw a luat naștere trupa Arctic Monkeys).

Now let photos speak for me!


EN: I've just arrived from UK and I want to show you some pictures from a stunning little city I've visited,this is called Nottingham and it's wonderful. I feel so sorry tho' cause I did not make it to London this time, but I've been to my soul-city: Liverpool,where probably I will actually live for the next few years. I will tell you a little bit about Liverpool and my experience there in the next blog post,but till then let's focus on Nottingham.

Nottingham is a city from East Midlands,UK and has links to the legend of Robin Hood. It is situated in Nottinghamshire and is the eighth city of the English Core Cities Group. Nottingham has well-defined historical boundaries and is the seventh urban area in size between Liverpool(where btw The Beatles started) and Sheffield(where btw Arctic Monkeys was born).

Now let photos speak for me!













Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.