Pinky promise


RO: Pot să spun că încet,încet îmi alcătuiesc o mică colecție de bijuterii,fie ele vintage sau mai prețioase.Venind vorba de acest guilty pleasure,am descoperit un site (de fapt am pus ochii de mult pe el) cu niște bijuterii geniale și bineînțeles că "mi s-a pus pata" pe ceva de acolo,așa că urmăriți-mă pe instagram să vedeți despre ce este vorba.
Moving on,încă de pe vremea când scriam această postare Vintage affair Ã®mi declaram iubirea pentru vintage,aÈ™a că nu ratez ocazia de a îmi accesoriza È›inuta cu bijuterii specifice.
Din punctul meu de vedere,orice lucru pe care îl purtăm trebuie să spună ceva despre noi,iar dacă nu face acest lucru,e inutil.
Acest pardesiu de la Debenhams pur și simplu mă face să mă îndrăgostesc de primăvară,e atât de interesant cum lucruri mici îți pot aduce bucurii atât de mari,imaginați-vă ce poate genera un lava cake.




EN:I can tell that step by step I am creating a little collection of jewellery,either vintage or much more precious.Speaking about this guilty pleasure,I've discovered a website (actually spotted for a little while) with some stunning jewelry and of course I've found something really interesting,so follow me on instagram to know what I'm talking about.
Moving on,since I was writing this post Vintage affair I was confessing my love for vintage,so I don't miss any occasion to accessorize my outfit with specific jewellery.
From my point of view,everything we wear has to say something about us and if it doesn't,it's useless.
This coat from Debenhams is simply making me fall in love with spring,is so stimulating how such little things can bring you great accomplishments,imagine what can generate a lava cake.

instagram→ @impavidblog
facebook→   @impavidblog
Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.