Bucovina rules



Hi,beautiful creatures!

RO: Cred ca e prima data cand scriu o postare pe blog si in limba romana si in engleza si este posibil sa fac acest lucru cat mai des.Tin sa mentionez ca aceasta postare se va rezuma la cat de frumoasa este tara asta si cateva lucruri pe care le-am mai vazut eu pe ici pe colo.Astazi nu simt sa vorbesc prea mult,asa ca voi lasa pozele sa discute cu voi.Si da,mergea sa am o ie in pozele astea,tinand cont si de fundalul muzical,dar lasam pe data viitoare..pentru o zi mai calduroasa.
EN: I think that is the first time when I write a blog post both in Romanian language and English and it is likely to do this more often.I want to mention that this post it will summarize to how beautiful is this country and some things that I saw here and there.




RO: Nu stiu cat de simplu sau de complicat este de realizat un asemenea tablou,dar mie mi-a placut foarte mult.
EN: I don't know how hard or easy is to realize this kind of painting,but I liked them very much.







Cetatea de Scaun a Sucevei


 RO: Nu stiu cat de interesant vi s-a parut ce am postat eu pe aici,dar ideea este ca merita sa descoperi si sa cunosti cat mai multe lucruri,sa absorbi informatii noi care de cele mai multe iti sunt sursa de inspiratie,treaba asta cu inspiratia eu am mai discutat-o,chiar aici.
*poze din Èšara fagilor
Sper ca v-a placut aceasta postare,daca ati fost prin aceste zone astept sa imi spuneti ce v-a placut sau care este cea mai frumoasa regiune din tara asta din punctul vostru de vedere,desi consider ca fiecare loc are frumusetea lui specifica.
EN: I don't know how interesting this post was for you,but the thing is that it's worth to discover new things,absorb information which mostly are becoming your source of inspiration,fact discussed,right here.
I hope you enjoyed this post and tell me what places are worth visiting.

BIG HUG!  

find me on instagram @impavidblog and alexandrablogger@yahoo.com 








Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.