9 melodii care merită ascultate vara


Melodiile astea sunt in fiecare playlist de vară pe care îl fac și sper să vă regăsiți și voi prin melodiile astea.





Nu poate lipsi niciodata Lana del Rey,sunt îndrăgostită de timbrul ei și cover-ul "Summer wine'' l-am descoperit astă vară (cum zice Alternosfera) și e genial.










Vama veche este intotdeauna in urechile mele vara. (de fapt e in Constanta,da whateever)



















Când ascult piesa asta,mă simt ca și cum aș fii cu picioarele în mare.


Piesa de la Parov Stelar e genială,pur și simplu.















Melodia asta te energizează și mai ales dacă o asculți în drum ce mergi spre mare (cum am făcut și eu),nici nu mai ai răbdare până ajungi.














Alternosfera este o trupă simpatică și de-abia aștept să merg la concertul lor,săptămâna asta+alte trupe faine.











Nicio vară fără raggae.


P.S: Tin sa metionez ca gusturile mele se schimba foarte repede. (cum a sunat asta..)
Theme images by Jason Morrow. Powered by Blogger.